Ja w mediach

Poniżej znajdziesz linki do mojej twórczości w innych (niż ten blog) środkach masowego przekazu, które udało mi się uwiecznić.

Ecommerce w praktyce Ewa Dudek internetteżczłowiek numer w którym marki lądują na kozetce u psychologa

Od dawna mam dziwny nawyk czytania różnych rzeczy od tyłu. Zaczynam od pierwszej strony, a po chwili przeskakuję na ostatnią stronę.
Oczywiście czytając od tyłu dany magazyn, artykuły czytam już od początku 😉

Zwykłe dziwactwo czy ma ono jakieś ukryte dno? Cóż, skoro na każdego znajdzie się paragraf, to czemu by nie teoria 😉

A że lubię na biznes internetowy patrzeć z nieco innej perspektywy, to w „Ecommerce w praktyce”, w numerze poświęconym sposobom na zwiększenie ruchu i zaangażowania klientów w 2022 roku, przyglądam się popularnym markom wykorzystując do tego ciekawy, acz mało znany model bazujący na teoriach Alfreda Adlera i Zygmunta Freuda. „Na kozetce” lądują takie marki jak Apple, Dove czy Mamaginekolog.
Jak myślisz, co niektórym z nich może utrudniać budowanie dobrych relacji z klientami?

Artykuł jest drugi od końca, więc, jak masz podobną przypadłość jak ja, to go znajdziesz bez problemu 😉
W wersji online dostępny jest pod linkiem Psychologia e-biznesu. Część 3. Zatrzymaj kciuk konsumenta. Jak skuteczniej pozyskiwać i mocniej angażować klientów online

Ewa Dudek program w tv dla seniorów zdjęcie
Uważam, że wszyscy możemy skorzystać na tym, jeśli osoby w wieku mocno dojrzałym będą aktywnymi uczestnikami życia w sieci (a mniej pasywnymi odbiorcami treści szklanego ekranu).

Jako psycholożka działająca w obrębie nowych technologii, zachęcam osoby starsze, by chętniej korzystały z możliwości, jakie daje internet. Odpowiednio wykorzystywany, może ich życie odmienić bardzo na plus.

 Zapraszam do obejrzenia programu „Kiedy, jak nie teraz„, gdzie wraz z silver influencerami promujemy nowoczesne technologie wśród osób starszych. Program był emitowany w TVP Łódź.
Ecommerce w praktyce Ewa Dudek internetteżczłowiek numer o analityce internetowej
Kolejna okładka z moim artykułem i kolejny powód do świętowania 🙂

W tekście „Psychologia e-biznesu. Jak czytać ludzi a nie wykresy, czyli skąd wiedzieć czego tak naprawdę potrzebują twoi klienci?” biorę pod lupę niedoskonałości analityki internetowej i odpowiadam na pytania dlaczego analiza zachowań klientów czy badanie opinii to dla biznesu za mało? I czego w raportach i na wykresach nie widać? 

W artykule zamieściłam również wskazówki dotyczące tego, skąd dowiedzieć się czego naprawdę chcą i potrzebują klientki i klienci?
Ecommerce w praktyce Ewa Dudek internetteżczłowiek
Psychologia dla e-biznesu. Dlaczego ludzie łowią ryby, czyli jak pozyskać nowych klientów bez obniżania cen” to artykuł, który znalazł się na liście Top 10 – najchętniej czytanych artykułów opublikowanych w 2021 roku w „E-commerce w praktyce”.

Odpowiadam w nim na pytania, w jakim szczególnym przypadku stawka transakcji jest ważna i jaką obrać strategię, gdy Twoje ceny są wyższe od cen konkurencji? Odpowiedzi na te i podobne pytania szukałam, jak zwykle w badaniach.
Kolejna okładka z moim artykułem 🙂

Co wzbudza zainteresowanie i przyciąga uwagę odbiorców treści? Dlaczego nie wszystkie treści powinny zaskakiwać? O czym warto pamiętać zanim zaczniesz planować treści? – na te i inne pytania odpowiadam w artykule „Psychologia a projektowanie treści. Jak z pomocą contentu skupić uwagę klienta i go zaangażować
publikacja w magazynie marketer plus
To był pierwszy numer, w którym mój artykuł zadebiutował na okładce i jeden z moich ulubionych tekstów 🙂

W jubileuszowym Marketerze+ znajdziecie pełen soczystych wskazówek (takich do wdrożenia od zaraz) artykuł „Jak w akcjach promocyjnych wykorzystać zdobycze psychologii do podbicia sprzedaży

Odpowiadam w nim m.in na pytania:

– jaki wpływ na postrzeganie wysokości ceny ma wielkość użytej czcionki

– jaki kolor przycisku CTA (czyli guzika z napisem typu „kup”, ” zamów”, „zapisz się”, itp., który umieszczacie na kreacjach reklamowych) zwiększy sprzedaż

– jak budować komunikat reklamowy, by więcej sprzedał

– kiedy używać cen z końcówką „99 gr”
Napisanie tekstu do numeru w całości poświęconemu neuromarketingowi i psychologii konsumenta to było „coś”.
W artykule „Psychologia a UX. Ciekawostki i eksperymenty, które pomogą Ci projektować lepsze produkty i usługi” piszę o tym:

– jak działa mózg i jakie ma to przełożenie na sposób korzystania z produktów i usług

– jak wykorzystać wiedzę z zakresu psychologii w UX

– które eksperymenty psychologiczne można realnie odnieść do projektowania doświadczeń klienta

– na czym polegają paradoks wyboru czy efekty Zeigarnik, pierwszeństwa oraz świeżości i jak je wykorzystać w marketingu i UX.

Artykuł ten stanowił inspirację do stworzenia szkolenia Psychologia a UX. O tym jak tworzyć digitalowe produkty, które pokochają klienci.
how to do more doing less the nice job method by Ewa Dudek ebusiness sychologist
Metodę, o której piszę w tekście „How to do more doing less? Get to know my Nice Job Method (10 simple steps)„, stosowałam z sukcesem przez długie lata. Wymyśliłam ją, ​​aby ułatwić codzienne zadania i zwiększyć poziom satysfakcji z pracy.
… i jeszcze kilka innych 🙂