Oferta - psychologia ebiznesu dla praktyków
Wierzę, że tym, co może zbudować Twoją przewagę konkurencyjną jest poznanie zasad psychologicznych, na których bazuje biznes online.
Szkolenia dla firm i biznesu online
Zapraszam Cię do udziału w moich szkoleniach dedykowanych e-biznesowi. Dzięki nim zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat tego, dlaczego człowiek w internecie zachowuje się tak, a nie inaczej i jaki ma to wpływ na biznes online.
Dowiesz się jak ułatwiać sobie pracę i jak osiągać swoje cele pracując w zespołach projektowych.
Na szkoleniach pokażę Ci przydatne narzędzia. Przedstawię wnioski z badań naukowych, które przydadzą Ci się w pracy. Podpowiem, w jaki sposób nowo zdobytą wiedzę możesz przełożyć na praktykę.
Moja oferta obejmuje zagadnienia związane z komunikacją, tworzeniem contentu, użytecznością i wizerunkiem, takie jak:
- Psychologia dla e-biznesu. Psychologiczne sposoby na zwiększenie sprzedaży
- Psychologia content marketingu. Jak projektować treści, by skupić uwagę i zaangażować klientów
- Psychologia UX. Jak projektować produkty tak, aby wywołać określone reakcje i działania docelowych użytkowników.
- Komunikacja w zespole projektowym. Jak dogadywać się z ludźmi, z którymi niekoniecznie musimy się zgadzać, a z którymi lepiej współpracować niż rywalizować.
- Zarządzanie czasem i stresem w pracy zdalnej / modelu hybrydowym. Wskazówki i techniki, dzięki którym Twoja codzienna praca stanie się bardziej produktywna, satysfakcjonująca oraz dopasowana do Twojego osobistego stylu pracy. Sposoby na to jak zadbać o swoje zdrowie psychiczne podczas pracy w domu.
- Wizerunek w mediach społecznościowych. Jak sprawić, by aktywność w social mediach przynosiła biznesowe korzyści.
Napisz do mnie, jeśli chcesz, bym poprowadziła dla Ciebie wykład lub szkolenie.
Wykłady, konferencje, meetupy
Jeśli organizujesz konferencję bądź meetup, chcesz bym poprowadziła dla Ciebie wykład i uważasz, że moja obecność przyniesie pożytek uczestnikom – zaproś mnie na swoje wydarzenie. Skontaktuj się ze mną, ustalimy szczegóły.
Artykuły, teksty branżowe, komentarze eksperckie
Poza aktywnością na blogu, dzielę się moją wiedzą również w innych mediach.
Regularnie publikuję w magazynach branżowych, takich jak „Marketer+” czy „E-commerce w Praktyce”, brałam też udział w programie telewizyjnym, w którym udzieliłam komentarza eksperckiego na temat korzystania z nowoczesnych technologii przez osoby dojrzałe i starsze.
Jeśli chcesz, bym napisała też coś dla Ciebie – odezwij się. Jest duża szansa, że się dogadamy.
Out of the box, czyli coś nieszablonowego
Jeśli wśród wymienionych wyżej rzeczy, nie znajdujesz tego, co Cię interesuje, a chcesz wykorzystać w tym obszarze potencjał psychologii – napisz.
Chętnie podejmuję nowe wyzwania i – o ile będę się w tym obszarze czuła kompetentna – przygotuję dla Ciebie dedykowane szkolenie.